ریوالدو:تحقیق کردم و به ایران آمدم

 

هافبک برزیلی جدید استقلالی ها می گوید از این تیم و ایران هیچ شناختی نداشته و پس از تحقیق به این تیم آمده است.


به گزارش "ورزش سه"، ریوالدو باربوسا در رابطه با حضور خود در ایران و تیم استقلال گفت: من از استقلالی ها پیشنهاد داشتم اما هیچ شناختی این تیم و کشور ایران نداشتم، از اینترنت تحقیقات کردم و البته از بعضی دوستانم و همینطور بازیکنان حاضر در ایران همچون مگنو باتیستا پرس و جو کردم و در نهایت به ایران و تیم استقلال آمدم.

وی در رابطه با اینکه چرا در 7 ماه اخیر در میادین فوتبال حاضر نشده است گفت: قرارداد من با باشگاه قبلی ام یک ماه از آغاز سال جدید میلادی به پایان رسید اما تعهد داشتم در بازی های جام حذفی برای این تیم به میدان بروم به همین دلیل تا دو سه ماه پیش درگیر بازی های این تیم در جام حذفی بودم.

ریوالدو در رابطه با پست بازی خود گفت: پست اصلی من پلی میکر و هافبک طارح است اما بازهم با توجه به دستور سرمربی و نیازهای تیم ممکن است در پست های دیگر نیز به میدان بروم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 30 تير 1394 | 11:19 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.